Zásady spracovania osobných údajov
Vážení zákazníci,
aby ste si mohli na našich weboch vytvárať produkty, potrebujeme Vaše osobné údaje, ktoré spracovávame tak, aby sme dosiahli ich zákonnú ochranu a bezpečnosť.
Kto údaje spracováva?
Vaše osobné údaje spracováva naša firma Alica Dórová – ALDO, zapísaná v Živnostenskom registri č. 103-10956, so sídlom Ursínyho 1, 831 02 Bratislava, IČO: 34463500, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., www.aldodesign.sk (ďalej len „prevádzkovateľ“).
Na aký účel Vaše osobné údaje spracovávame?
Predaj a obchodná činnosť – spracovávanie vykonávame za účelom uzatvorenia zmluvy a jej plnenia. Najmä na prijatie a zaevidovanie objednávky, vybavenie objednávky, zaslanie hotového produktu, vydania dokladu, riešenie odstúpenia od zmluvy.
Fakturácia a účtovníctvo – vaše osobné údaje spracovávame v účtovníctve na základe zákona o účtovníctve.
Reklamácie – spracovanie vykonávame za účelom riešenia reklamácií, odstúpenia od zmluvy.
Preprava – spracovanie vykonávame za účelom dodania vyhotovenej zákazky na adresu objednávateľa prostredníctvom doručovateľských spoločností.
Marketing – spracovanie vykonávame za účelom vypracovania cenových ponúk, starostlivosti o zákazníka, poskytovania informácií o nových produktoch, akciách.
Aké osobné údaje spracovávame?
Medzi osobné údaje, ktoré naša firma spracováva pre účely vybavenia objednávok zákazníka sú:
Osobné údaje:
meno, priezvisko a titul
adresa
e-mailové adresy
telefónne číslo
Firemné údaje:
obchodné meno
adresa
e-mailové adresy
telefónne číslo
IČO
DIČ
IČ DPH
Aké právne základy požívame?
- zákonná povinnosť, napr. pre vystavovanie účtovných dokladov,
- plnenie zmluvy, napr. pre dodanie tovarov a služieb,
- oprávnený záujem ako informovať zákazníkov o svojich produktoch a službách, ich inováciách, poskytovať im technickú podporu,
- súhlas pre zasielanie informácií, napr. pre potenciálnych záujemcov o produkty.
Ako nám môžete dať súhlas?
Ak je na spracovávanie vašich osobných údajov potrebný súhlas, môžete nám ho dať niektorým z nasledujúcich spôsobov:
- cez online formulár, ak ho náš web poskytuje,
- cez e-mail.
Ako môžete VÁŠ súhlas odvolať?
Súhlas so spracovávaním osobných údajov, ktorý ste nám dali, môžete kedykoľvek odvolať.
Súhlas môžete odvolať niektorým z nasledujúcich spôsobov:
- cez online formulár, ak ho náš web poskytuje,
- kliknutím na odkaz „Odhlásiť“, ktorý sa nachádza v päte každého reklamného e-mailu,
- zaslaním žiadosti o odvolanie Súhlasu na e-mail Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.,
- zaslaním žiadosti o odvolanie Súhlasu poštou na adresu uvedenú v bode 1.
Komu vaše údaje poskytujeme?
K vaším osobným údajom majú prístup aj doručovatelia objednávok, a to Slovenská pošta, ReMax Courier Service a City Courier. Osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín, tj. mimo priestor EU.
Ako dlho uchovávame vaše osobné údaje?
- účtovné doklady uchovávame po dobu 10 rokov,
- zmluvy uchovávame po dobu trvania zmluvy. Po ukončení vašej zmluvy alebo záväzkov z nej vyplývajúcich alebo súvisiacich s ňou, máme vaše údaje uložené na obdobie, ktoré je vyžadované a uvedené v príslušných právnych predpisoch a ďalej podľa všeobecných premlčacích dôb,
- dokumenty obchodného charakteru, ako sú napr. objednávky alebo cenové ponuky uchovávame po dobu 2 rokov,
- dokumenty vzťahujúce sa k reklamáciám uchovávame po dobu 7 rokov,
- dokumenty týkajúce sa marketingu uchovávame 5 rokov, alebo kým sa neskončí ich účel, prípadne kratšie, ak nás o to požiadate,
- osobné údaje so súhlasom dotknutej osoby uchovávame po dobu 5 rokov, alebo kým dotknutá osoba neodvolá svoj súhlas.
Aké máte práva v súvislosti so spracovávaním osobných údajov?
Zákon na ochranu vašich osobných údajov ustanovil pre vás nasledujúce práva: právo na informácie, právo na prístup k osobným údajom, právo na vymazanie, právo na opravu nepresných alebo neúplných osobných údajov, právo na obmedzenie spracúvania, právo odmietnuť automatizované rozhodovanie vrátane profilovania, právo na prenosnosť údajov a právo namietať.
Ako spracovávame Vaše osobné údaje?
Vaše osobné údaje spracúvame v elektronickej a listinnej forme. Údaje sú spracovávané v rámci účelu, na ktorý boli získané a v súlade s platnými bezpečnostnými štandardmi. Pre spracovávanie nevyužívame žiadne prostriedky automatizovaného individuálneho rozhodovania a profilovania.
Ako zabezpečujeme ochranu Vašich osobných údajov?
Bezpečnosť vašich osobných údajov je pre nás prvoradá. Aby sme zabezpečili ochranu Vašich osobných údajov, prijali sme potrebné technické a organizačné opatrenia. Pravidelne vzdelávame zamestnancov ako narábať so zverenými údajmi. Osobné údaje sú chránené obmedzením prístupu osôb, zabezpečením a monitorovaním priestorov, firewallom, prísnou doménovou politikou, heslom a antivírovým programom.
Koho kontaktovať?
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa osobných údajov, napíšte nám na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Záverečné ustanovenia
Tieto zásady ochrany osobných údajov nadobúdajú platnosť dňom 25. 05. 2018.
Vyhradzujeme si právo tieto zásady zmeniť, ak dôjde k zmene spracovávania osobných údajov v našej spoločnosti.
Obchodné podmienky
Zaregistrovanie zákazníka
Na našej stránke vlastny-kalendar.sk si môžete vytvoriť a následne objednať vlastný kalendár len po zaregistrovaní. Zaregistrovaním získate:
- nakupovanie so zľavami
- informácie o vašich objednávkach
- pravidelné informácie o novinkách a akciách
Ceny
Pre našich zákazníkov platia ceny, ktoré sú uvedené na stránke pri kalendári. Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané vrátane DPH (20%). Akciové ceny sú platné do dátumu uvedeného v detailoch. Akékoľvek dodatočné zľavy, ktoré sú poskytované nad rámec zliav uvádzaných pri jednotlivých produktoch na našej webovej stránke nie sú vzájomne kombinovateľné.
Objednanie kalendára
Pre vytvorenie a objednanie vlastného kalendára postupujte podľa inštrukcií na každej podstránke, alebo si pozrite inštruktážne video. Po záväznom potvrdení objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli.
Dodacie lehoty
Dodacia lehota je do 5-7 pracovných dní (odovzdávame balík pošte, alebo kuriérovi). Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.
Spôsob dodania tovaru
Kalendáre posielame kuriérskou službou Remax, alebo Slovenskou poštou formou listu/balíka, listovej/balíkovej dobierky. Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť aj priamo v našej prevádzke.
K dodacej lehote treba pripočítať 1 až 3 pracovné dni, ktoré sú potrebné pre doručenie Slovenskou poštou, prípadne 24 hodín pre doručenie kuriérskou službou.
Ak vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 dní po našom avíze e-mailom, kontaktujte vašu dodaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia vám po preverení následne poskytneme e-mailom.
Spôsob dodania tovaru
Kalendáre posielame kuriérskou službou Remax, alebo Slovenskou poštou formou listu/balíka, listovej/balíkovej dobierky. Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť aj priamo v našej prevádzke.
K dodacej lehote treba pripočítať 1 až 3 pracovné dni, ktoré sú potrebné pre doručenie Slovenskou poštou, prípadne 24 hodín pre doručenie kuriérskou službou.
Ak vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 dní po našom avíze e-mailom, kontaktujte vašu dodaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia vám po preverení následne poskytneme e-mailom.
Spôsob platby
V každej zásielke je priložená faktúra – daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Ak doklad chýba, prosíme, nformujte nás čo najskôr telefonicky alebo na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Poštovné a iné poplatky
K uvedeným cenám pripočítavame nasledovné poštovné podľa spôsobu a adresy dodania.
- Kuriér: 4,50 €
- Dobierka: 5,00 €
- Bankovým prevodom, dodanie Slovenskou poštou: 5,50 €
- pri objednávke na osobný odber neúčtujeme žiadny manipulačný poplatok,
- iné poplatky ani balné neúčtujeme.
Uvedené poplatky platia pre odoslanie balíkov v rámci Slovenska. Viac objednávok, sa vždy snažíme zlučovať a poslať jedným poštovným. Objednávky doručované kuriérom, viac kusov a aj zlučené objednávky sa cena nenavyšuje. Objednávky doručovaná poštou, viac kusov a aj zlučené objednávky sa cena navyšuje o 0,30€ za každy ďaľší kus. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok, na základe vášho želania, vám môže byť účtované poštovné za každú zásielku samostatne.
Záručná doba
Na všetky kalendáre je poskytovaná záručná doba 6 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak.
vlastny-kalendar.sk ručí zákazníkovi za:
- dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom,
- dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený,
- dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke,
- pri platbe prevodom ručíme za vrátenie peňazí po prekročení maximálnej uvedenej dodacej doby kalendárov, ak o to zákazník požiada,
- priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak.
vlastny-kalendar.sk nenesie zodpovednosť za:
- oneskorené doručenie kalendárov zavinené doručovateľom (pošta, kuriér).
- oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa,
- poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!,
- obsahovú náplň kalendára.
Stornovanie objednávky
Ak si prajete zrušiť vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás, prosím, kontaktujte a uveďte číslo vašej objednávky. Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať vašu objednávku, ak vám kalendár nebudeme schopní dodať z dôvodu odstávky strojového zariadenia, pokiaľ sa s vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti vám budú finančné prostriedky vrátené do 15 dní na účet, z ktorého ste zaplatili, pokiaľ sa nedohodneme inak.
Osobné údaje, ich spracovávanie a ochrana
Tieto údaje sú uchovávané v chránenej databáze na našom serveri, aby ste ich nemuseli nanovo zapisovať pri každej návšteve. Tieto údaje sú taktiež nutné pre náš účtovný a fakturačný systém. Svoje údaje a ďalšie nastavenia môžete kedykoľvek zmeniť prostredníctvom e-mailu. V prípade, že si želáte zrušiť svoju registráciu, požiadajte nás o to e-mailom. Vaše konto bude zneaktívnené.
Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme, neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie vašej objednávky. Sú to doručovateľské služby (adresa na dodanie).
Odoslaním objednávky kupujúci udeľuje predávajúcemu v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov uvedených v objednávke za účelom vybavenia objednávky a dodania tovaru, a to na dobu nevyhnutú na plnenie zmluvy predávajúcim. Poskytnutie osobných údajov kupujúcim je dobrovoľné. Kupujúci má právo svoj súhlas odvolať a to písomnou formou na adresu sídla predávajúceho. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu a údaje budú následne vymazané. Kupujúci má ďalej práva podľa § 20 zákona č. 428/2002 Z.z., v znení neskorších predpisov t.j. predovšetkým právo na informácie o stave spracúvania svojich osobných údajov, právo na odpis osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, právo na opravu nesprávnych alebo neaktuálnych osobných údajov v priebehu spracúvania, právo na likvidáciu osobných údajov, ak bol splnený účel ich spracúvania, právo na základe bezplatnej písomnej žiadosti namietať voči využívaniu svojich osobných údajov na marketingové účely.
Na akékoľvek ďalšie otázky, nejasnosti a pripomienky vám radi odpovieme.
Prajeme vám pohodové chvíle pri vytváraní kalendárov!